Skilled Servicedesk medewerker

Word jij happy van blije mensen? Los je technische problemen snel op en ben je communicatief vaardig? Wij zoeken versterking binnen ons Servicedeskteam. Als Servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt bij storingen in de hard- en software en kan je kleine reparaties aan computers verrichten. Als je de storing niet zelf op kan lossen, zet de je deze uit bij een collega. Ook moeten de storingen gemeld
worden in ons het systeem. Verder installeer je applicaties, besturingsprogramma’s en software en regel je verhuizingen van computers en randapparatuur.

Als skilled servicedesk medewerker bij Angarde werk je binnen een hecht team op de Servicedesk en lever je support aan onze klanten. Daarnaast draai je mee bij diverse projecten die we regelmatig uitvoeren. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het correct te woord staan van onze klanten voor allerlei ICT gerelateerde vragen. Deze vragen kun je goed inschatten en probeer je zo goed mogelijk te beantwoorden. Verder ben je gewend in teamverband te werken.

Organisatie
Angarde verzorgt Managed Services voor haar klanten op het gebied van systeem- en
netwerkbeheer in de breedste zin van het woord. De Servicedesk neemt het gehele of gedeeltelijke
beheer van de ICT infrastructuur over. Monitoring, onderhoud, updates en veranderingen uitvoeren op
de ICT omgeving behoren tot het vaste takenpakket. Daarnaast wordt gebruikersondersteuning
geleverd ten aanzien van de applicaties en ICT middelen op de werkplek. Angarde adviseert en begeleidt bedrijven tevens bij het implementeren van cloud oplossingen en remote werken. Ook treedt Angarde op als solution provider voor telefonie oplossingen (Voip en mobile).

Functie eisen

    • Een afgeronde MBO ICT-opleiding op niveau 3 of 4 of HBO niveau
    • Ervaring met servicedesk- of werkplekbeheeractiviteiten
    • Ervaring met onsite en remote supportwerkzaamheden
    • Bij voorkeur ervaring met Active Directory en registratietools zoals Topdesk
    • Goed bekend met standaard softwarepakketten en Microsoft-besturingssysteme
    • Pré: ervaring met Apple en Linux
    • Pré: ervaring met public en private cloud diensten en oplossingen
    • Pré: certificaten op het gebied van Microsoft en ITIL

Softskils

    1. Servicegericht en klantvriendelijk
    2. Communicatief vaardig en oplossingsgericht
    3. Computers als hobby
    4. Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
    5. Geen 9 tot 5 mentaliteit
    6. In het bezit van een rijbewijs B.

Hebben we jou interesse gewekt? We komen graag met je in contact.


Solliciteer op deze vacature

Angarde biedt freelance consultants de mogelijkheid om tegen interessante en transparante voorwaarden uitdagende opdrachten uit te voeren. Elk mens is anders en elke situatie is anders. Graag vullen we een samenwerking op maat in. Dat betekent dat we via een open dialoog inventariseren welke samenwerkingsvorm het beste bij je past.

Meld je aan als freelancer »